Translate It with Google!

Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

Όταν δεν έχεις τι να κάνεις, φάε μεξικάνικο!

Καλημέρα….
Αν και για μένα ήταν… ημέρα πάντως….
Πόσο καλή μπορεί να είναι μια μέρα όταν περνάς το ¼ της σε ένα λεωφορείο/τρένο με προορισμό την Αθήνα και χωρίς καθόλου ύπνο το προηγούμενο βράδυ?
Και όσο σκέφτομαι πως με λίγη τύχη το άλλο ¼ της μέρας θα κοιμάμαι, τότε μου μένει μισή μέρα!!!
Αλλά τι να σου κάνει μισή μέρα?
Αν σκεφτείτε πως θα περάσω 2-3 ώρες μπροστά στον υπολογιστή, άλλες τόσες θα τρώω (δοκιμάστε κι εσείς να πείτε όχι στη μαμά μου, όσον αφορά το φαγητό, κι άν τα καταφέρετε ποτέ κερδίζετε δώρο έκπληξη!!!) και 1 ωρίτσα να κάνω μπάνιο… Ε, άλλη μια ωρίτσα για να ντυθώ (αφού έχω μια ντουλάπα γεμάτη με δεν-έχω-τι-να-βάλω :/ ) φύγανε έτσι 6-8 ώρες!
Και τώρα έχω μόνο 4-6 ώρες διαθέσιμες!!!
Τι να κανώώώώώώώ?
 Ότι και να γίνει θα τις «χαλάσω» και ποιος είναι ο πιο επικοδομητικός τρόπος για να φας 4 ώρες?
Μα το να πας cinema φυσικά!!!
1 ώρα να πάς και να έρθεις, άλλη μια να περιμένεις στην ουρά για εισιτήρια και ποπ-κόρν, δεν θα είναι κι ένα διωράκι η ταινία? Ορίστε!!!
2 ώρες εδώ και μου λείπει το φοιτητικό μου σπιτάκι κίόλας?
Θα φταίει το γεγονός οτι δεν πήγα στην στολισμένη Ερμού ακόμα…
Και μετά…
Ποιά σχολή? Ποιό σπιτάκι? Που έμενα είπατε?
:P
Ας ετοιμαστώ για το Athens Metro Mall τώρα, να δώ και τι λέει το 76.423.123.456.787.976ο τεράστιο κτήριο με μαγαζιά,καφετέριες και σινεμά σ αυτή την πόλη!

Τουλάχιστον έχει Taco Bell απ’ ότι έμαθα!
Ορίστε να και κάτι που θα αξίζει!
Φιλάκια μικρά μου!
Καλά να περάσω!!!

Υ.γ.: Βάζω στοίχημα πως στην κορυφή του κτηρίου θα βρίσκεται αυτή η διακριτική, μικρή και καθόλου ποζέρικη ταμπελίτσα που λέει VOVOS!!!
Α ρε Μπάμπη, όλα τα έχεις χτίσει πια σ’ συτή την πόλη!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου