Translate It with Google!

Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

Όταν γιορτάζει ο Σπύρος...

Η Δευτέρα ήταν μια απο αυτές τις μέρες που ξυπνάς με το κεφάλι σου σε λάθος θέση απο αυτή που θα έπρεπε!
Ή τουλάχιστον έτσι ένοιωθα!
Μπορεί να φταίνε οι βότκες ή τα πολλά σοκολατάκια της Κυριακής,αλλά δεν είμαι και σίγουρη.
Μπορεί να φταίνε τα σκυλοτράγουδα που παίζουν όλα -δυστυχώς- τα μαγαζιά της Ελλάδας μετά απο κάποια ώρα!!!
Μπορεί και να ζαλίστηκα απο όλες τις πούλιες που κυκλοφορούσαν στα μπαράκια.
Όχι,δεν ήταν μόνες τους! Πηγαίνανε πακέτο με μυτερά leather-looking ψηλοτάκουνα, μαύρα καλσόν και υπερβόλικο stylling και βάψιμο.
Και εκεί είναι που αναρωτιέμαι τί γίνεται στον κόσμο μας και είναι όλοι έτσι copy-paste ανακαλύπτω πώς οι «άνθρωποι
Ctrl+c - Ctrl+v» είναι παντού κι αρχίζω να αναρωτιέμαι τι μπορεί να φταίει.
Δεν είναι στο νερό γιατί εσύ δεν έχω κολλήσει ακόμα. Δώξα το Θεό ακόμα βγαίνω με τζινάκι,t-shirt  και γοβίτσες. Μπορεί να είναι στην περιοχή υποθέτω.
Όσο να ναι στην επαρχία είναι αλλιώς...
Όλοι προσπαθούνε να δειχθούνε γιατί ανήκουνε σε μια μικρή κοινωνία που όλοι γνωρίζοωται μεταξύ τους!
Το κουτσομπολιό πάει κι έρχεται,οπότε πρέπει να είναι όλοι στην τρίχα!!!
Αναρωτιέμαι τι μπορεί να λένε αυτοί οι άνθρωποι για μένα που κυκλογορώ με τζινάκια και φορμίτσες.
Αλλά ξέρω η κλασσική ατάκα «Αυτή είναι Αθηναία!»
Ναι ρε! Είμαι! Και το χαίρομαι γιατί έχω περισσότερο στύλ απο όλους εσάς* μαζεμένους και τουλάχιστον έχω τις δικές μου απόψεις και προσωπικότητα!

Ούφ! Συγχίστηκα πάλι!
Κι είναι ακόμα πρωί!!!
Εχμμμ…μεσημέρι βασικά!!!
Καλημέρα!

* πράγματι έχω περισσότερο στύλ από όλους αυτούς μαζεμένους αφού όλοι εδώ ντύνονται,μιλάνε και συμπεριφέρονατι με τον ίδιο τρόπο!
Not a major achievement, but I’m glad to be me!!!
 
Xxx,Dora

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου